wtorek, 13 stycznia 2015

Życzenia dla Dziadka




Niech każdy Dziadek w tym szczególnym dniu poczuje się wyróżniony i doceniony,
niech wie, że jego wnuczęta są wdzięczne,
za każdą spędzoną z nim chwilę.
Dzień Babci i Dziadka
Kto nas kocha najgoręcej, kogo my kochamy?
Komu dziś życzenia gorące składamy?
To jest nasza babcia, co ma ciepłe dłonie,
Gdy jesteśmy smutni, to biegniemy do niej.

To niezwykły przypadek, super także jest dziadek,
Bo nawet w środku nocy nie odmówi pomocy.
Gdy sytuacja jest groźna, liczyć na niego można.

Dziś dla babci słońce mamy i całuski dla dziadziusia
Dziś życzenia wnuczek składa i piosenki śpiewa wnusia.
Aby babcia i dziadek w zdrowiu długo żyli,
Aby uśmiech dla nas mieli w każdej wolnej chwili.
Aby uczcić święto Twoje, 
biegnę dziś po kwiaty moje. 
Chcę za wszystko podziękować 
i Cię Dziadku, wycałować.  
A jak coś spsocisz 
jak coś naknocisz, 
jak trzeba spytać o radę 
to kto za uszy 
wyciągnie z biedy? 
Wiadomo, zawsze – Dziadek
Bo dzisiaj Dzień Dziadka,
Niech śpiewa gromadka,
Żyj dziadku nam długo 100 LAT!
W radości i zdrowiu,
Z uśmiechem i w słońcu,
Niech wiele będzie tych dat!
Dębowe listeczki drzewa się trzymają, 
niech wszystkie wnuczki 
i wnukowie swych Dziadków  kochają.

Dla Dziadunia dzięcioł stuka,
Ryczy krowa, brzęczy mucha,
Osioł skacze, aż do nieba 

Zawsze Dziadka kochać trzeba!


Drogi Dziadku uśmiechnij się
przecież dzisiaj jest Twój dzień
dlatego przesyłam całusa mocnego
życząc Ci szczerze wszystkiego dobrego.


Drogi dziadziu powiem krótko,
jak mnie mama nauczyła.
Chcę byś sto lat żył dziadziunio i
bym z dziadziem zawsze była.


Dużo czasu wolnego, samych przyjemności,
Jak najmniej kłopotów i wiele radości!
Nic do naprawiania, dźwigania, trzepania,
Tylko miękki fotel i coś do chrupania.

Dużo zdrowia i miłości,
mocy śmiechu i słodkości,
mało smutku oraz łez
pełni szczęścia, jeśli chcesz.
Dziadek
Dziadek kocha swoje wnuczęta.
Dziadek zawsze o nich pamięta.
Dziadek przytuli, weźmie za rękę.
Dziadek zanuci ładną piosenkę.
Dziadek bajkę przeczyta i wierszyk powie.
Od dziadka wiele się jeszcze dowiesz.
Dziadek pokaże jak łowić ryby,
jak w lesie zbierać jadalne grzyby.
Dziadek pomoże lekcje odrobić.
Nauczy wnuka jak karmnik zrobić.
Gdy Ci przychodzi na myśl zagadka,
konieczna będzie pomoc od dziadka.
Największe skarby wnuczki i wnuka,
których nie muszą daleko szukać;
to babcia i dziadek, jej mąż.
Kochajcie ich mocno, gorąco i wciąż!
Dziadkowi drogiemu 
Zawsze uśmiechniętemu 
Dużo życzymy radości 
I dni pełnych miłości 
Szczęściem wypełnionych chwil  
A do pracy... dużo sił!

Dziadku drogi!
Szczerze Cię miłuję,
dlatego pozwól, że Cię ucałuję,
a te tkliwe uściśnięcia
niechaj zastąpią życzenia.
Dziadku, dziadku  coś Ci dam 
jedno serce, które mam, 
a w tym sercu róży kwiat 
dziadku, dziadku żyj sto lat.
Dziadku, Dziadku ukochany,
dziś życzenia Ci składamy.
Przesyłamy jakby z procy,
sto całusów z całej mocy!
Dziadku! Jestem jeszcze mały
mam malutkie, nóżki, rączki i uszka
ale za to me życzenia płyną 
wprost z serduszka.
Nie namaluje jeszcze laurki, 
nie przyniosę kwiatka,
ale bardzo kocham swego dziadka!
jestem jeszcze mały, 
ale gdy urosnę już
przyniosę Ci dziadku 
cały bukiet róż,
uścisnę Cię mocno 
i nie wypuszczę już!
Dziadku, Dziadku czy to Ty?
Coś na Twojej głowie lśni.
To korona!
Słowo daje przecież znam korony z bajek!
Czy to fotel?
Ależ skąd!
To nie fotel tylko tron.
Dziadku, Dziadku jesteś królem!
Pytasz co to za zagadka ?
To po prostu święto Dziadka!

Dziadku – Ty mnie życia uczyłeś
wszystko, co miałeś mi poświęciłeś
nikt nie ofiaruje nigdy mi więcej
dziś Ci, więc daję serce w podzięce.
Dziadziu drogi, Dziadziu miły
Cóż Ci wnuczę Twoje powie?
niech Ci Pan Bóg mnoży siły,
Niech Ci dobre daje zdrowie!
Niech Ci patron Dziadziu stale
słonkiem szczęścia w niebie świeci!
Żyj w szacunku czci i chwale
pośród wnuków swych i dzieci!
Tego życzę w dniu Twojego święta.
Tobie dziadziu miły, drogi,
A składając te życzenia
ucałuję ręce, nogi...
Dziadziu drogi, Dziadziu miły,
Niech Ci Bozia daje siły,
Dużo zdrowia i uśmiechu,
Niech Ci słońce zawsze świeci
Pośród wnuków swych i dzieci !
Dziadziusiu nasz drogi! 
Przyjm dziś od nas wnuków życzenia : 
Niech szczęście dni Ci opromienia 
i rzuca Ci się pod nogi!
My Twoje wnuczki 
i wnuki z życia Twojego czerpiemy nauki 
- tak bardzo Cię Dziadziu kochamy! 
U Twych kolan składamy dziś dary, 
bądź szczęśliwy 
Dziadziu, całusów mnóstwo Ci damy
Dziadku Kochany!
Weź mnie na kolana –
Ja Cię ucałuję
Szczerze powinszuję
Byś nam długo żył,
Zawsze zdrowy był.

Dziadku miły, dobrotliwy,
bądź wesoły i szczęśliwy,
niech Ci wszystko dobre służy,
żyj spokojnie i bez burzy.

Dziadku nasz kochany
Nie bądź nigdy zatroskanym!
Niechaj wdzięcznych wnucząt koło
Zawsze widzi Cię wesołym!

Dziadku!
Niech stale radość
i uciecha Twoją kochaną zdobi skroń…
I niebo niech Ci się uśmiecha…
A Boska zawsze ochrania dłoń…


Dziadku twoje imię w kalendarzu,
To jest Twój szczęśliwy dzień,
Poczta kwiatów w korytarzu,
Już za chwilę spotka Cię!
Życzeń pęki weź do serca,
I uśmiechaj często się…
Smutków niech Ci nikt nie przypomina,
Dziś są imieniny Twe!


Dziadku uśmiechnij się 
przecież dzisiaj jest Twój dzień 
dlatego przesyłam całusa mocnego 
życząc Ci szczerze 
wszystkiego naj naj.. najlepszego.

Dziadziu, dziadziu coś Ci powiem,
podziękuję i opowiem
Za książki przeczytane,
za poranki radosne
Za długie spacery nasze,
ciepłe kurtki i bambosze.
Dziękuję Ci Dziadku drogi
za dawanie mi odwagi,
Kiedy nie wiem czy dam radę
przejść przez życia progi.

Dzień Dziadka jest raz w roku,
Szczęśliwy i pełen uroku.
W tym dniu pragnę złożyć Ci życzenia:
Zdrowia szczęścia i powodzenia.


Dziękuję Ci Dziadku
za serca pogodę
A kiedy dorosnę
to Cię nie zawiodę.


Dzisiaj mamy Święto Dziadka,
okazja niezwykle rzadka.
Ja Dziadziusia kocham szczerze,
w jego słowa zawsze wierzę.
Mój dziadek ma swoje zdanie,
budzi we mnie zaufanie.
To naprawdę trzeba przyznać,
Dziadek fajny jest mężczyzna.
Kiedy Dzień Dziadka zaświta,
wiązanką kwiatów go witam.
Bądź zdrowy dziadku kochany
i bądź zawsze razem z nami!

Dziś dzień Dziadka,nie psocimy,
tylko dobrze Ci życzymy.
Ty wybronisz nas od draki 
bośmy małe rozrabiaki.
Całujemy Cię serdecznie,
żyj nam Dziadku długo wiecznie.
Dziś dzień Dziadku nie psocimy,
tylko dobrze Ci życzymy.

Ty wybronisz nas od draki

bośmy małe rozrabiaki.

Całujemy Cię serdecznie,
żyj nam Dziadku długo, wiecznie.
Uwielbiam gdy czytasz mi książeczki,
lub gdy opowiadasz mi bajeczki.
Lubię gdy mnie na kolanach sadzasz
i na każdą psotę zgadzasz.
Lubię gdy uśmiechasz się do mnie,

po prostu kocham Cię Dziadku ogromnie!
Dziś Dzień Dziadka,
okazja ta niezwykle rzadka!
Ja całusy i życzenia
chcę Ci złożyć w oku mgnienia!
Żebyś zawsze był szczęśliwy,
pogodny i żartobliwy.
Gorące życzenia i pozdrowienia
składa wnuczka nie do zastąpienia.
Ile gwiazd w wieczornym mroku 
ponad naszym krajem lśni,
tyle przynieś drogim dziadkom,
jasnych i szczęśliwych dni.
Jakże Dziadziu małe dziecię,
ma Ci powinszować?
Chyba tak że całym sercem,
zawsze będę Cię miłować!
Jestem mała różyczka...
Wypadłam z koszyczka...
Nie umiem winszować
tylko Dziadka mocno pocałować.
Kiedy Dzień Dziadka zaświta,
wiązanką kwiatów Go witam.
Bądź zdrowy Dziadku kochany 
i bądź zawsze razem z nami.
Kochany Dziadku,
przyjmij te życzenia 
i wiedz że me serce 
nigdy się nie zmienia,
a więc w Twe Święto,
dniu pełnym radości 
życzę zdrowia, szczęścia, 
pogodnej starości.
Kochany Dziadku - zacznę zwyczajnie,
że z Tobą w domu jest fajnie:
i w deszczu i w słotę, w smutku, 
w radości,wspierasz 
i uczysz życia w miłości.
Dzisiaj za wszystko 
chcę Ci dziękować,
skromny bukiecik kwiatów darować.
Kochany Dziadku!
Życzę Ci dużo zdrowia,
szczęścia, pomyślności
na Dzień Dziadka dużo gości,
by te chwile były miłe 
i krążyły jak motyle.
Kochany dziadku, 
życzę Ci szczęścia i dostatku.
Uśmiechaj się zawsze, 
bo kocham Cię szczerze
w domu, w kinie i na spacerze.
Krótki mój wierszyk i mowa krótka, 
bo jestem dziadku bardzo malutka.
Kiedy urosnę, dziadku jedyny,
będę Ci życzyć przez dwie godziny.
A teraz tylko te słówka powiem,
niech Bóg dziadziunia obdarzy zdrowiem,
niech dziadzio drogi żyje wiek cały,
i wciąż pamięta o wnusi małej.
Kto Ci powie o dawnych latach 
tych lat naoczny świadek. 
Jak kraj nasz rośnie, jak ludzie rosną 
opowie Ci Twój dziadek. 

Otworzy serce, kieszeń otworzy, 
podsunie czekoladę. 
Z Twoich sukcesów zawsze się cieszy. 
Kto? No wiadomo, dziadek. 

A jak coś spsocisz, a jak naknocisz 
jak trzeba spytać o radę - 
to kto za uszy wyciągnie z biedy? 
Wiadomo - zawsze dziadek! 

Więc wnuki proszą, żeby w kwiaciarniach 
kwiatków nie chować pod ladę. 
Dziadek ma święto! 
Kwiaty dla dziadka! 
Wiwat, niech żyje dziadek!
W.Chotomska
Me serduszko mocno bije.
Niechaj dziadzio sto lat żyje
Miłości po kres i radości do łez,
Promyków słońca i bukietów róż bez końca,
Mnóstwo wrażeń i spełnienia marzeń,
Wiele szczęścia i trafnych decyzji podjęcia,
A w portfelu i na koncie ?
Same miliony lub chociaż tysiące.

My, Twoje kochające wnuki,
Z życia Twojego czerpiemy nauki
-Tak bardzo Cię, Dziadziu, kochamy!
U Twych kolan dziś dary składamy,
Bądź szczęśliwy Dziadziu,
Całusów mnóstwo Ci damy!
Na dzień dziadka, 
daję Ci kwiatka, 
z którego wcześniej 
zerwałam płatka. 
Schowałam na wieki, 
żeby wciąż pamiętać, 
jaki jesteś wielki.

Nasz dziadek kochany ma dziś urodziny
A my wnuki do niego spieszymy
I do dziadziunia się przytulamy
I szczere życzenia jemu składamy
By nasz dziadek długo żył
I z nas wnuków dumny był


Niech od Bałtyku
aż do stóp Tatr
żyją nam babcie,
dziadkowie sto lat.


Otworzy serce 
kieszeń otworzy
podsunie czekoladę.
Z Twoich sukcesów
zawsze się cieszy?
Kto? No wiadomo – Dziadek

Poetą nie jestem,
wierszy nie układam.
Lecz Tobie dziadku
najszczersze życzenia składam…

Po kamieniu spływa woda,
po policzku spływa łza,
nie myśl mój Dziadku
że nikt Cię nie kocha
bo Cię kocham właśnie ja!


Posłuchaj mnie dziadku kochany,
Kiedy z łóżka wstałem zaspany,
Przez okno na niebo spojrzałem,
I nagle olśnienia doznałem.
Malutkie chmurki pływając po niebie
Kazały mi przybiec szybciutko do Ciebie.
Miałem Ci złożyć serdeczne życzenia,
By się spełniły Twoje marzenia.
W prezencie Ci daję serduszko moje,
Ponieważ w moim, wyczuwam Twoje.
Jeśli dwa serca tak się kochają,

Napewno szczęścia w życiu zaznają.

Przychodzimy dziś do Ciebie 
Dziadziu ukochany 
by Ci złożyć w dniu Twojego święta, 
co posiadamy.
Serca nasze i myśl szczerą 
Tobie poświęconą przyjmij
dar ten który składa 
Twoich wnuków grono.

Tobie, mój kochany dziadku,
życzę szczęścia i dostatku.
Uśmiechaj się zawsze,
bo kocham Cię szczerze
w domu, w kinie i na spacerze.

Ty, Dziadku,
dla gromadki wnuków kochających
jesteś podporą, przykładem i siłą.
Życzymy Ci dzisiaj,
abyś szczęścia słońce
zawsze dla Ciebie, Dziadziu,
radością świeciło!

Ty, Dziadziusiu, dobrze wiesz,
czego wnuk Ci życzy:
zdrowia, szczęścia i słodyczy.
Niechaj Dziadzio mój jedyny
żyje długo i przyjemnie,
niech Mu w szczęściu mkną godziny
i niech ma pociechę ze mnie.

Tyle wierszy jest o babci, cioci, mamie, tacie. 
Za to Dziadka literaci, obdarzyli skromniej. 
Aby uzupełnić luki, słowa pięknie kładę. 
Chórem zawołajcie wnuki : 
Niech nam żyje Dziadek!

Ty coś przepracował 
pół wieku bez mała,
gdy od trosk posiwiała 
Ci srebrem głowa cała.
Dziadziusiu nasz drogi!
Przyjm dziś od nas wnuków życzenia:
Niech szczęście dni Ci opromienia
i rzuca Ci się pod nogi!
My Twoje wnuczki i wnuki
z życia Twojego czerpiemy nauki 
- Tak bardzo Cię Dziadziu kochamy!
U Twych kolan składamy dziś dary,
Bądź szczęśliwy Dziadziu,
całusów mnóstwo Ci damy!
Ty dziadziuniu dobrze wiesz,
czego wnuk Ci życzy:
zdrowia, skarbów jakich chcesz,
szczęścia i słodyczy.
Niechaj dziadzio mój jedyny 
żyje długo i przyjemnie,
niech mu w szczęściu mkną godziny 
i niech ma pociechę ze mnie.
Uwielbiam gdy czytasz mi książeczki,
lub gdy opowiadasz mi bajeczki. 
Lubię gdy na kolanach mnie sadzasz 
i na każdą psotę zawsze się zgadzasz. 
Lubię gdy uśmiechasz się do mnie,
po prostu kocham Cię ogromnie!
W dniu dzisiejszym drogi Dziadku,
odpłyń dziś na marzeń statku.
Będę spełniać twe życzenia,
dzień dzisiejszy wszystko zmienia.
Obchodzimy święto Twoje,
więc pozostaw trudy, znoje.
W dniu tak pięknym i wspaniałym, 
Życzę Ci Dziadku sercem całym, 
Dużo zdrowia, sto lat życia 
i milion złotóweczek do zdobycia.
W dniu tak uroczystym, w dniu Twojego święta,
składam Ci życzenia, o Tobie pamiętam.
By życie Twe było kwiatami usłane,
tak piękne i czyste jak letni poranek.
W dniu Twojego święta,
Twój wnuczek  o Tobie pamięta.
Oczywiście składam życzenia,
szczęścia, zdrowia i zadowolenia!
Wiesz, mój Dziadku, mój kochany,
że dla Ciebie, mych nie szczędziłbym dziś sił.
W znoju, głodzie, czy o chlebie,
abyś tylko wesół był.
Niech stale radość i uciecha
Twoją kochaną ozdobią skroń
i niebo niechaj Ci się uśmiecha,
i anielska zawsze ochrania dłoń.
Wnuczka mała, więc pisać,
liczyć jeszcze nie umie, lecz umie życzyć!
I życzy Dziadkowi, składając dary:
zdrowia, spokoju, szczęścia bez miary!
Wszystkie babcie dziś czekają 
A dziadkowie zapraszają 
Na herbatkę i ciasteczko biszkopcika , 
ciepłe mleczko 
Dzisiaj im nie odmawiajmy 
 Naszych Dziadków odwiedzajmy 
Niech nie będą w domach sami 
Smutni ze swymi myślami

W ulubionym fotelu zasiada,
Okulary na nos zakłada,
Tak przygoda się zapowiada,
Gdy Dziadek swe historie mi opowiada.
Dziś moja kolej, więc powiem co się odbędzie,
Zaraz tłum gości do domu przybędzie,
Lecz zanim dojdzie do tortu krojenia,
Przyjmij ode mnie najserdeczniejsze życzenia!


Za każdy uśmiech – dużo miłości,
Za każdą bajkę – samych radości.
Dużo zdrowia za radę każdą,
Czy żartobliwą, czy tą poważną.
Za każdą chwilę Dziadku dziękuję,
Za wspomnienia, które kolekcjonuję.
W dniu urodzin składam życzenia,
Dziadku spełniaj swoje marzenia!
Za Twe, Dziadku, dobre czyny
zdrowia, szczęścia, siły, chwały
z okazji Twojego święta
szczerze życzy wnuczek mały!
Zawsze Dziadziuś 
o wnuki troszczy się, pamięta.
Toż Mu szczęścia 
i zdrowia dziś życzą wnuczęta.
Zdrowia, pomyślności,
błogosławieństw z Nieba
abyś miał Dziadku
wszystko, co Ci trzeba!
Z okazji Dnia Dziadka życzymy Ci zdrowia,
Dziadku kochany, byś mógł z nami
jeszcze długo się bawić.
Niech się spełni rychło każde Twoje marzenie,
a ból i cierpienie niech idą w zapomnienie.

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz